Driving range - "GolfMore"

Av: Cato Benham  |  Publisert: 4. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er det montert nytt system på driving rangen og vi har valg å knytte oss opp til GolfMore. Dette er et system som mange klubber i Norge benytter seg av og med gode tilbakemeldinger.

Det er relativt likt med det vi har hatt tidligere, men om man laster ned appen "GolfMore" vil man kunne gjøre det meste av kjøp via denne appen. Vi anbefaler alle å laste ned appen slik at dere nå har alt digitalt på telefonen.

Som tidligere er det fullt mulig å betale direkte med bank- og kreditt kort. Bruker du appen, kan du "fylle på" kortet med forskjellige beløper hvor du også får rabatter. I dag har vi to alternativer til dette, kr. 200,- og du får 10% i tillegg slik at du kan bruke for kr. 220,-. Du kan fylle opp for kr. 500,- og du får 20% i tillegg og kan bruke for kr. 600,-. Mulig vi legger inn flere alternativer etter hvert.

Om du ikke ønsker å bruke appen, kan du ta turen innom ProShop, her kan du enten får et eget ballkort som du kan bruke på maskinen, eller kjøpe x antall bøtter hvor du får tilsendt en kode på SMS som du igjen taster inn på ballmaskinen for å få ut treningsballer.

VIKTIG!
De gamle SOLO-kortene som vi har brukt tidligere vil ikke virke på det nye systemet før du har vært innom ProShop´n slik at vi kan få oppdatert dette. Du har flere alternativer å velge mellom med det du har til gode på SOLO-kortet. Vi kan oppdatere kortet til å virke på nytt system, du kan få tilsendt kode på SMS med tilsvarende "kredits" eller du kan få det inn på GolfMore appen. Om du bruker appen, så er det veldig greit at du laster denne inn på telefonen før du kommer for å oppdatere SOLO-kortet, da går alt mye kjappere :-)

Vi anbefaler som nevnt å bruke appen da dette er veldig enkelt og praktisk. GolfMore er tilknyttet Golfbox, så du kan bruke medlemsnummeret ditt når du registrerer deg i appen.

Vi håper og tror at overgangen til nytt system skal gå veldig greit, men er du i tvil om noe er det selvfølgelig bare å kontakte oss i klubbhuset.

Vi vil som nevnt helt sikkert utvide tilbudene i appen etter hvert, men det kommer vi tilbake til.