Pro/trening

Kølle reparasjon - Kristiansand Golfklubb

Kristiansand Golfklubb her eget kølleverksted hvor det meste av reparasjoner og vedlikehold utføres. Vi har avsatt tid til kølle reparasjon hver onsdag gjennom hele sesongen. Det vil si at leverer du inn golfkøllene dine i løpet av tirsdagen vil de være ferdig onsdag ettermiddag eller torsdag morgen. Dette forutsetter selvfølgelig at vi har alt av deler / grep på lager.

Det er sikker ikke alle som er klar over at det meste på en golfkølle lar seg fikse om det skulle gå i stykker. Klubben har eget kølleverksted hvor vi har det meste av utstyr for nettopp dette.

Tilpassing
Golf er vanskelig nok og det hjelper lite om du i tillegg spiller på feil utstyr. Ta deg en prat med klubbens Pro og han kan sjekke om du trenger å få tilpasset jernene dine slik at de passer deg bedre. For eksempel kan jernene dine ha feil lengde og må justeres for å passe deg.