Pro/trening

Custom fitting - Kristiansand Golfklubb

Golf er en vanskelig idrett og ja, det er viktig med riktig utstyr som passer til nettopp deg. Her på Kristiansand Golfklubb har vi drevet med custom fitting i mange år og vi har i dag avtale med stort sett alle de store utstyrsleverandørene.

Hovedtyngden av kunder som i dag kjøper nytt golfutstyr velger å få dette tilpasset via custom fitting. Man får da hjelp til å teste ut forskjellige merker og ikke minst at man finner golfutstyr som passer nettopp din sving og ferdighetsnivå.

Det er mange fordeler med custom fitting og prisen på utstyret er den samme som om du skulle ha kjøpt dette rett fra hylla i butikken. Så ingen grunn til ikke å velge å få golfutstyret ditt tilpasset slik at det passer til deg.

Proene vår har lang erfaring innen custom fitting og kan gi deg veldig god hjelp med å får tilpasset utstyret ditt. Fyll ur til deg.  Det finnes utrolig mye forskjellig utstyr på markedet og det er veldig lett å bli forvirret eller usikker på hva som passer akkurat deg.

De siste årene har det skjedd veldig mye på utstyrsfronten og det aller meste av utstyr som selges blir t skjemaet under og vi vil kontakte deg for å avtale et tidspunkt.

Om du bare vil teste ut om utstyret du allerede har er ok, er det selvfølgelig helt greit. Ønsker du tilbud på nytt, fikser vi det.