Uvær på Sørlandet

Av: Cato Benham  |  Publisert: 3. januar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Først og fremst vil vi ønske alle et riktig godt nyttår og ser frem til ny og spennende sesong på Kristiansand Golfklubb.

Værmessig startet året ganske heftig med masse snø og vind. Vi har jobbet på spreng med å forsøke å rydde vekk snø fra både klubbhus og treningssenter. Vi klarer ikke helt å holde tritt og i dag onsdag 3. januar blir vi nødt til å holde stengt.

Det ser jo ut til at været skal bedre seg i løpet av uken og vi prøver så godt vi kan å få ryddet vekk snø på området slik at det skal være mulig å benytte simulatorene så raskt som mulig. Enn så lenge er vel anbefalingen å la bilen stå og være hjemme.

Vi satser på at vi er i normal drift i løpet av et par dager.