Da har vi fått ny nettside

Av: Cato Benham  |  Publisert: 30. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ikke helt oppdatert ennå, men vi jobber med saken.

Etter lang og tro tjeneste har vi nå avsluttet vår gamle nettside og startet opp ny. Vi retter en stor takk til Web Norge som har driftet nettsidene våre i mange år.

De nye nettsiden til Kristiansand Golfklubb er nå flyttet over til et nettsted som er noe mer tilrettelagt for golfklubber. Om du har besøkt en del andre klubber i Norge, kjenner du sikkert igjen oppsettet og designet.

Vi gjør oppmerksom på at det er ganske mye som mangler på nettsidene foreløpig, men vi vil jobbe med dette i dagene fremover.

Er du på jakt etter informasjon og du ikke finner det på siden, er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss.