Mercy Ships

Av: Cato Benham  |  Publisert: 23. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Igjen et vellykket arrangement her på KGK

Gjennom flere år har Mercy Ships arrangert "MercyGolf" her på Kristiansand Golfklubb, og hvor alle inntekter går til det flotte arbeidet Mercy Ships gjør. Organisasjonen drifter verdens største sykehusskip, «Global Mercy», og hvor dette har sitt virke blant verdens fattigste i Afrika. Dette er et stort skip på 174 meter, og hvor over 600 frivillige bidrar til en bedre hverdag for mange mennesker.

For Kristiansand Golfklubb er det viktig med samfunnsengasjement, og det å kunne være med å støtte opp om Mercy Ships, er noe vi setter stor pris på. Årets turnering ble gjennomført 12. september, og med fulltegnet startfelt med 56 spillere. Det ble en fin og god gjennomføring, og vi ser frem til et nytt arrangement i 2025.

Har du lyst til å lese mer om Mercy Ships og turneringen her på Kristiansand Golfklubb, kan du klikke deg inn på linkene under.