Første del av KM gjennomført

Av: Cato Benham  |  Publisert: 19. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter en strålende helg her på Kristiansand Golfklubb, er vi nå ferdig med én av to helger med Klubbmesterskap. Denne helgen var det juniorer og seniorer som spilte KM, og det ble en spennende helg med masse god golf. Det ble i alle klasser spilt 18 hull på lørdag og 18 hull søndag.

Årets klubbmestre i de forskjellige klassen ble som følger:
Junior Jenter Julie Darre Svendsen
Junior Gutter Ludvig Åberg
Senior Damer Hege Benham
Senior Herre Hans Åberg
Eldre Senior Herre Sven Arild Egebakken
I klassen Eldre Senior Dame, var det i år ingen deltagere. For å se hele resultatlisten, er det bare å logge seg inn i Golfbox under turneringer.

En stor gratulasjon til alle klubbmestre.

Førstkommende helg skal klubbmestre i Dame- og Herreklassen kåres. Vi håper så mange som mulig melder seg på og at det blir nok en fantastisk golfhelg her på Kristiansand Golfklubb.

Om du ikke selv skal delta, er det veldig hyggelig om du har lyst til å hjelpe til. Bare å ta kontakt med Frank Nordrum på tlf: 482 44044.

Sees til helgen!