KGK Backspin

Av: Cato Benham  |  Publisert: 17. januar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gjennom sesongen 2023 har vi til tider markedsført vår veldedighetskampanje, "KGK Backspin" som går til inntekt til Hopeful i Kristiansand.

Kunstner Per Ove Sødal har igjen malt et maleri til oss og dette er nå på plass i klubbhuset. Vi ønsker å rette en stor takk til Per Ove for sitt engasjement i klubben og ikke minst et fantastisk bilde. Totalt har Per Ove malt 3 malerier til oss opp gjennom årene, men det siste er i forbindelse med klubbens 50 års jubileum. De aller fleste drar nok kjensel på klokka på hull 1 :-)

KGK Backspin
Som nevnt startet vi opp denne veldedighetskampanjen i 2022 og da gikk alle innsamlede penger til Barneavdelingen på Sørlandet Sykehus. For 2023 samler vi altså inn penger til Hopefull i Kristiansand.

Det ble i høst avviklet en såkalt veldedighets turnering hvor alle inntekter går til formålet. Disse står allerede på konto og venter på at vi avslutter innsamlingen.

KGK Backspin - Lotteri
Vi kjører også et lotteri i forbindelse med kampanjen og dette vil vi avslutte den 10. mars. På årsmøtet som avholdes 14. mars vil vi kunngjøre vinnerne.

Har du lyst til å være med i lotteriet og samtidig bidra til en god sak, er det bare å kjøpe lodd. Loddene koster kr. 100,- per stk. og det er bare å vippse for det antall lodd du ønsker til vipps: 753980 - KGK Backspin. Vi har følgende premier som loddes ut og håper jo at så mange som mulig ønsker å delta i denne gode saken.

1. Bilde av Per Ove Sødal
2. Gavekort kr. 2.000,- Garmin
3. Gavekort kr. 2.500,- KGK Simulator (verdikort sim)
4. Gavekort kr. 1.000,- Mizuno Norge AS