DNB Invitational

Av: Cato Benham  |  Publisert: 27. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Førstkommende lørdag (31. aug.) gjennomfører vår gode samarbeidspartner DNB, sin årlige turnering her på Kristiansand Golfklubb. I den anledning er det nå åpnet opp for alle klubbens medlemmer. Det spilles lag turnering (greensome) og med shotgun start klokken 09:00.

Turneringen ligger i Golfbox og totalt er det 26 slag som kan delta og det er "først til mølla" prinsippet som gjelder. Det er gratis å delta på turneringen.

Kristiansand Golfklubb har vært kunde hos DNB i en årrekke og vi har i alle år hatt et tett og godt samarbeid. De siste 10 årene har det vært investert store summer i anlegget. Dette måtte være seg korthullsbane, nytt simulatorbygg v/klubbhuset, oppgradering av klubbhuset og driving range samt bygging av nytt driftsbygg. For mange av disse prosjektene har vi hatt behov for finansiering, og DNB har alltid vært positive til å bidra. For oss har dette vært veldig viktig og ikke minst gitt oss muligheten til å utvikle klubben slik vi ønsker. Stor takk til DNB for det engasjementet de viser klubben.

For Kristiansand Golfklubb er det selvfølgelig også veldig hyggelig at DNB ønsker å legge sin egen turnering til oss på Kristiansand Golfklubb. Vi gleder oss til lørdag og hjertelig velkommen til alle som skal delta.