AvtaleGiro - Info

Kristiansand Golfklubb tilbyr sine medlemmer å betale kontingenten via AvtaleGiro. Dette gjør at man kan fordele kostnaden jevnt gjennom året og slipper å betale hele kontingenten på forskudd. Det er enkelt å komme i gang med AvtaleGiro og du fyller bare ut skjemaet og sender dette til oss. Du kan enten levere dette på klubbhuset eller ta bilde/scanne og sende på mail til oss.

Regler - AvtaleGiro
  • AvtaleGiro gjelder kun for: Voksne m/full spillerett.
  • Det er en bindingstid på 12 måneder (inkl. 3 mnd. oppsigelsestid)
  • Det er 3 måneder oppsigelse på Avtalegiro
  • PS! Oppsigelsestiden betales på forskudd - totalt kr. 1.290,-
  • Alle utmeldinger må gjøres skriftlig per e-post eller på skjema til høyre i menyen.
  • Blir du skadet kan du "fryse" medlemskapet.
  • AvtaleGiro er ikke å beregne som et «sesongmedlemskap» og det er ikke tilgang til å melde seg ut på høsten for så å melde seg inn på våren igjen. Ved misbruk av AvtaleGiro i et slik henseende, vil du kunne risikere å måtte betale et «innmeldingsgebyr» pålydende kr. 2.500,-. Det praktiseres 12 måneder karenstid for å unngå «innmeldingsgebyr».

PS! For å tegne AvtaleGiro må du fylle ut skjemaet som ligger på linken under (klikk på bilde):