golf

Lukk [X]

Årsmøtepapirer
Da begynner Årsmøtet 2019 å nærme seg og vi legger i den anledning ut Årsmøtepapirene. Vi gjør oppmerksom på at original Årsmelding m/signaturer oppbevares i klubbens Protokoll. Klikk på linken for å lese: Årsmelding 2018

Banestatus

Hovedbane Stengt
Korthullsbane Åpen
Range Åpen
Simulator Åpen (08-24)

Klubbhus / ProShop

Man - fre 10 - 17
Lør - søn Stengt

Baneinfo

UKE 49

Så var det frost igjen, men bare for et par dager. Det kommer mildvær denne uken og vi håper på å kunne blåse vekk det siste av løvet som ligger på banen. Vi jobber med ny rive til kunstgressgreener på korthullsbanen og håper denne vil senke hastigheten litt. Vi legger ut mer om dette så fort den er testet.

Korthullsbanen er selvsagt åpen. Vi jobber fortsatt med underskog og litt tynning her, så det er en smule "rotete" i kanten av banen.

Samarbeidspartnere

Sl frivold DRP sixt mosvold Marnar Frigstad ege murogbetong egg DNB NorEngros elkem handverkeren PiederRo KEAS metos Skaar Retura Pelican Color Line
rank neumann Globetech Wave hc reklame MotorForum solbygg Elektropartner RibeBetong 150 Sorlandsreklame 150

Del denne siden:

Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på Google+