Golfsimulator

KGK Indoor - Treninger

Høsten 2021 åpnet Kristiansand Golfklubb sitt nye og utrolig flotte innendørs golfsenter på over 500 kvadratmeter. Senteret inneholder 3 nye Trackman golfsimulatorer, en stor treningsgreen, driving range og et treningsrom. Med de nye fasilitetene åpner det seg mange nye muligheter for klubben med blant annet faste treninger gjennom hele vintersesongen. Dette er et glimrende tilbud til deg som har lyst til å forbedre golfspillet gjennom vinteren og møte godt rustet for en ny golfsesong.

Ønsker du å delta på treningene, er det bare å ta kontakt med klubbens HeadPro eller direkte i ProShop.

Marius Andersen E-post Tlf.: 481 23128
Daniel Aulin Jansen E-post Tlf.: 921 21637
ProShop E-post Tlf.: 488 96271

Herretrening
Denne treningsgruppen er for alle uansett nivå. Målet er å utvikle og opprettholde golfferdighetene vi trenger for å spille bedre golf, samtidig som det skal være sosialt og inkluderende. Trening pakken passer også for vennegjenger og du må ikke være medlem av KGK.

Gruppe A  Onsdag  Kl. 20:15 - 21:45 Partall uker
Gruppe B Onsdag Kl. 20:15 - 21:45 Oddetall uker

Pris:       kr. 1.990,- for 8 treninger á 90 minutt (inkl. eventuell bruk av Trackman)

Dametrening
Dametreningene vil foregå i det nye treningssenteret og hvor det både blir trening på putting greenen og på simulatorene. Treningene blir variert og spennende, men skal også være et sosialt samlingsted for klubbens kvinnelige golfspillere. I treningssenteret er det 3 Trackman golfsimulatorer og det vil også blitt god opplæring på disse slik at vi kan få flere av klubbens damer aktive på disse gjennom vinteren. Vi ønsker alle damer velkommen til trening i vårt nye treningssenter.

Gruppe A  Onsdag Kl. 18:40 - 20:10 Partall uker
Gruppe B Onsdag Kl. 18:40 - 20:10 Oddetall uker

Ved behov vil det bli satt opp flere dametreninger

Seniortrening
Seniortreningen går på dagtid og er fin måte å vedlikeholde golfen på gjennom vinteren. Det vil her legges opp en allsidig og variert trening. I all hovedsak vil treningen foregå i det nye innendørs golfsenteret. Bli med på en givende og sosial trening gjennom vinteren.

Gruppe A  Onsdag Kl. 12:00 - 13:30
Gruppe B Onsdag Kl. 14:00 - 15:30

Nybegynnertrening
Dette er en gruppetrening for nybegynnere som har lyst til å ta golfen til neste steg, i ett trygt og sosialt miljø. Fokuset for gruppen er å forsterke golf ferdighetene våre, bygge forståelse rundt golfsvingen og ha det gøy sammen som gruppe. Alle treningene hver uke har ulike temaer, og målet vårt er å hjelpe deg utvikles som spiller.

• Onsdag 17:00 – 18:30 (om nødvendig settes det også opp en gruppe fra 18:30 – 20:00)

Pris: Kr. 1.990,- for 8 treninger á 90 minutt (inkl. eventuell bruk av Trackman)

Juniortrening
Kristiansand Golfklubb har en meget aktiv og stor junioravdeling hvor alle skal føle seg velkommen i et trygt og godt miljø. Foruten mye lek og morro, prøver vi også å legge til rette for en god og sportslig utvikling. Vi har selvfølgelig plass til flere unge golfspillere og ønsker alle som har lyst til å prøve seg velkommen.

• Junior  9 – 12 år    Mandag 17:00 – 18:30
  • Junior 13 – 19 år    Mandag 18:30 – 20:00