Gjester

Velkommen til Kristiansand Golfklubb

For oss i Kristiansand Golfklubb er de viktig at alle skal føle seg velkommen og ha en god og fin opplevelse. Vi har et innholdsrikt anlegg hvor det er full aktivitet hele året, både sommer og vinter.

Gjennom golf sesongen kan vi tilby våre gjester en spennende og utfordrende 9-hull skogsbane i naturskjønne omgivelser. Banen er lagt opp med 18 forskjellige utslag, så du kan spiller hull 1 til 18, eller første ni eller siste ni.

I tillegg til hovedbanen har vi en flott 6-hulls korthullsbane som fritt kan benyttes. Hullene varierer fra rett over 40 meter til om lag 100 meter. Dette er en spennende bane å spille som byr på lassevis av utfordringer.

Ellers kan man benytte seg av klubbens trenings fasiliteter som består av driving range og tre treningsgreener.

Vinterstid har vi to innendørssenter med totalt 6 Trackman golfsimulatorer. I tillegg til disse kan man også benytte seg av vår store innendørs treningsgreen.

Hjertelig velkommen til oss på Kristiansand Golfklubb